...abut me.....

Yeah, if you don't like it, the exit is just a click away, do not hesitate to press it ;-)

Tuesday, June 19, 2012

...nu te mai caut.....de tine sunt straina acum...




Mi-e lacrima secata si dorul obosit

De plans pe tampla-ti muta,straina si departe

In par se asterne iarna si vantul pribegit,



Pe pleoape-mi cad troiene,pe buze soapte moarte.....

In inima-mi mai palpai, firava dezmierdare

Ai degetele infipte in glezna-mi dezgolita,

In palma-ti sangereaza, privirea-mi visatoare,

Iar peste frunte-mi semeni, tristetea oropsita.

Durerea se desprinde, din sanu-mi stang si zboara,

Genunchiul se apleaca si sarutand pamantul,

Un tipat mai strabate,un altul ma-nfioara,

Niav sperand sarmanul, sa-ti amageasca gandul.




Adio iti spun acum, vis efemer




Nu te mai caut si.....nu mai sper. (I.D.S)

No comments:

Post a Comment