...abut me.....

Yeah, if you don't like it, the exit is just a click away, do not hesitate to press it ;-)

Saturday, April 21, 2012



.....oh tu, acel ce nu ai existat vreodata....ce visele mi le traiesti mai mult ca mine.....sa nu imi ierti visarea fara tine......spranceana incruntata sa nu mi-o ierti vreodata.....

.........................



.......nu imi ierta nici gandu intunecat de peste tampla-mi, cel caruia viata eu i-am dat......cand m-am trezit si nu ai fost cu mine.....uitarea langa care eu am stat....sau vremea cand nu te-am mai cautat.....
.........................
.......si nici sarutul risipit in vant sa nu mi-l ierti vreodata...nici intrebarea-mi fara rost .....nici lacrimile amare sau tristetea......sau deznadejdea dintre randuri ce n-au fost.....
.........................................
........ nici coltul gurii refuzand sa mai zambeasca....nici palma-mi refuzand caldura altei maini ....nici pasii departandu-se in loc sa ma apropii....caci m-ar durea iertarea ta stiind ca vei dorii sa pleci, cand eu as vrea doar sa ramai....

.....nu ma ierta, iti cer cu gandul cel dintai....nu vreau iertarea ta,n-am vrut-o niciodata.... ci doar, pentru o vreme,eu te rog sa mai ramai....pentru o vreme doar si.... pentru prima data!(IDS)

No comments:

Post a Comment